Klacht Heuts.nl: Heuts levert kapot product in de winkel, ik ga terug en Heuts geeft aan dat ik dit maar zelf met de
Details
Klacht
Ik koop iets bij Heuts in de winkel.In hun eigen winkelpand
Mijn product is kapot.
Ik ga terug.
Niemand wil überhaupt kijken of luisteren. Ik moet allerlei moeite doen en formulieren invullen.
Dan geven ze aan dat de fabrikant ooit met mij contact op gaat nemen.
Nu al weer een week geleden dat ik in de winkel stond. Nog niks gehoord.
Slaat nergens op. Ik heb mijn spullen gekocht bij Heuts, NIET bij de fabrikant.
Ik koop het in een winkel en NIET online. Ik ga terug, en nu een week later zit ik nog steeds met een kapot product, en heb ik geen geld terug.
Eerst moest ik nog al mijn gegevens geven ( wat ik helemaal niet wilde eigenlijk, en dan foto's en een heel formulier invullen)
Dit is een schandalige service.
Bij de Gamma de Albert Heijn of de Praxis zou zoiets nooit worden geaccepteerd.
Als je daar met een kapot product komt, zou niemand al je gegevens eisen en dan zeggen dat het je eigen probleem is, dat je zelf maar met de fabrikant moet oplossen.
Trieste zaak.
Gewenste oplossing
Als je zelf een fysieke winkel hebt, en spullen verkoopt, en een klant komt terug met een defect product. kun je niet simpelweg zeggen dat is uw probleem regel het maar met de fabrikant.je zou minimaal een klantenservice kunnen hebben. nu ben ik uren kwijt en niemand wilde mij te woord staan nog niet eens.
- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.