Heuts.nl is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.
Klacht Heuts.nl: lakse houding, gebrek aan service
Details
Klacht
Heb een fietsendrager die kapot is.Heuts kan me niet eenzelfde terugleveren, hebben deze niet meer in het assortiment, waar andere bedrijven dat nog wel hebben.
Na lang bellen met postnl blijkt dat heuts een ophaalopdracht kan uit doen laten gaan naar postnl. Dan komen zij bij mij het loodzware pakket ophalen. Heuts zegt dat deze bestaande procedure, niet de hunne is. Willen geen moeite doen om even een ophaalopdracht naar postnl te laten uitgaan, terwijl deze mogelijk binnen hun overeenkomst met postnl valt.
Kunnen wel service leveren, maar willen dit na lang aandringen niet.
Dit doen wij zo nooit is het antwoord.
Gewenste oplossing
excuus voor de lakse houding, compensatie voor het gebrek aan service en alsnog een ophaalopdracht uit laten gaan naar postnlBedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.