Wij vinden dat heysey.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht heysey.nl: Geen reactie van bedrijf op mail met vraag om retourformulier te ontvangen
Details
Klacht
De bestelling is di. 30 aug. 22 geleverd om 14.38 u.Hierop heb ik meteen naar info@heysey een mail gestuurd met hierin de vraag om een retourformulier.
Niets ontvangen.
Vandaag wederom een mail gestuurd met de vraag om een retourformulier.
Mijn 'termijn' stopt 11 sept. Daarna moet ik betalen.
Als ik echter geen retourformulier ontvang, moet ik voor iets betalen dat ik absoluut niet wil houden.
Bedrijf reageert niet op mijn gestuurde mails met de vraag om een retourformulier.
Op de site staat beschreven:
contact
Hulp nodig? Neem dan contact op met Emma van de klantenservice. Zij staat 7 dagen per week voor je klaar om al je vragen te beantwoorden.
E-mail: info@heysey.nl
Nou, dit is absoluut niet wat er gebeurt!
Gewenste oplossing
Retourformulier sturen met hierbij duidelijke instructies, zodat ik de bestelling retour kan sturen en graag binnen de termijn van 11 sept.Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.