Klacht heysey.nl: wil bestelling annuleren, maar krijg geen fatsoenlijk antwoord via mail. Standaardmails die worden v

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 613082
Gebruiker
Gebruiker1584657287
Datum
0 reacties

Details

Klacht

- Op email naar desbetreffend mailadres komt geen antwoord. Via mail gevraagd om retourformulier, maar dit wordt niet verstuurd.
- Postadres is een woonhuis in hilvarenbeek.
- ik bestel een artikel en bij 'bestellen' heb ik ineens 'geluk' en krijg ik 50% korting op hetzelfde artikel.
- mail gestuurd dat ik bestelling wil annuleren.

Gewenste oplossing

Heel de bestelling annuleren!
Geboden oplossing
Zijn niet ingegaan op de aangegeven klacht, helaas. Heb hun standaard antwoorden bewaard e.d. en gelukkig ook nog niets betaald. Zeer opvallend: de ene dag heb ik sneakers besteld. Waren er zogezegd nog in overvloed qua kleur en maat. Echt letterlijk de volgende dag gaf de pagina ‘error’.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat heysey.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over heysey.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen