Klacht HG International BV: [bewust?] misleidende reclame

Kooij11

NAV het reclame spotje van HG schimmelreiniger schuimspray heb ik dit product gekocht. Het spotje vertelt dat ik er twee andere producten bij krijg. Omdat de verpakking vd fles niet vermeldt hoe ik dit moet doen, heb ik het bedrijf gebeld. De voorlichtster beweert dat het in het tv spotje wordt vermeld alsmede de deelnemende winkels. [AH blijkbaar dus niet]. Ik heb het spotje nu diverse keren gezien maar het is volgens mij toch overduidelijk dat de 2 genoemde producten er bij komen en niet, zoals voorlichtster beweert in een 3packs verpakking geleverd worden. Ook de volgens haar zichtbare adressen heb ik niet kunnen zien, gelet ook op de snelheid van het spotje. Uiteraard heb ik geprobeerd mijn visie duidelijk te maken maar deze voorlichtster kan heel goed praten maar volstrekt niet luisteren: haar zich steeds weer herhalende woordenstroom was niet te onderbreken.

ik denk dat ik alsnog recht heb op hetgeen er in het spotje toegezegd wordt.

Wij vinden dat HG International BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over HG International BV?