Klacht HGB-Trading: Slechte ervaring

Marianna

Slechte service, niet klantgericht, komen afspraken omtrent garantie niet na, zelden zo'n slechte ervaring gehad met een winkel waar je zulke dure producten bij koopt. Echt een schande, zal dit bedrijf nergens aanraden!

Afspraken omtrent garantie nakomen

HGB-Trading
    U heeft een pelletkachel aangeschaft en de doorvoer van de pellets werkt niet meer luid de klacht.
    Ik heb u diverse keren gebeld en de voice mail ingesproken, uiteindelijk heb ik u aan de telefoon gehad. Er is u uitgelegd dat er 3 dingen het meest voor de hand liggen wat het probleem zou kunnen zijn.

- U gebruikt de verkeerde pellets
    - Er is iets in de bunker van de pellet toevoer gevallen
    - Er moet onderhoud aan de kachel gepleegd worden

Tijdens het telefoongesprek kwam naar voren dat u de verkeerde pellets gebruikt, ik heb u geadviseerd wat te doen.

Dit valt niet onder garantie, ik heb u aangeboden om de pelletkachel bij ons te komen brengen, is de kachel stuk wordt deze gerepareerd onder garantie.

Is het een geval zoals ik heb aangegeven dan kunnen wij onderhoud kunnen plegen voor u de pelletkachel maar dat valt niet onder garantie. Een pelletkachel heeft zijn onderhoud nodig wanneer dit niet tijdig gebeurd zullen er storingen op treden.

U bent nog steeds welkom om de pelletkachel te brengen zodat wij deze na kunnen kijken als de kachel een mankement vertoond wordt dit onder garantie gemaakt, moet er gewoon onderhoud gepleegd worden dan moet u daar voor betalen.

Ook een klacht indienen over HGB-Trading?