Klacht Hi-Tec Sports BV: Zolen van mijn Hi-Tec wandelschoenen laten te snel los.

A. Maes

Na amper 3 jaar laten de zolen los van mijn wandelschoenen.
Het betreft een paar wandelschoenen van het merk Hi-Tec, Hiking schoen laag H 5521.99.083/817 (Sphike Nijmegen Low I men brown) art.no. 0003303/041. Gekocht op 22 juli 2014, prijs was € 119,95.
Ik heb hier weinig kilometers op gelopen, alleen op vakanties.
Mijn vrouw, die veel meer wandelt, heeft een paar New Balance wandelschoenen van 2011 en daar mankeert nog niets aan.
Mijn conclusie is dus dat de zolen van mijn Hi-Tec schoenen veel te snel loslaten.
Ik heb Hi-Tec hier op aangesproken, maar zij willen van niets weten omdat de schoenen te oud zouden zijn.

Een paar schoenen waar ik deze problemen niet mee krijg op zo een korte termijn, of een fatsoenlijke coulance oplossing

Bijlagen

Wij vinden dat Hi-Tec Sports BV hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

A. Maes
Hi-Tec Sports B.V. wil de klacht niet in behandeling nemen. De schoenen liggen volgens hun garantiebeleid buiten de datum. Dit is mijn inziens erg kortzichtig voor een merk wat zich profileert kwaliteit schoenen te leveren. 120 Euro voor een paar wandelschoenen waar de zolen na amper 3 jaar tijd en weinig wandelkilometers van loslaten, is dan een heel verkeerde investering.

Ook een klacht indienen over Hi-Tec Sports BV?