Klacht Hiero: 2e verkoper stelt veel hogere prijs vast dan offerte van 1e verkoper

H.A.H. Habets

Heb offerte laten maken voor bankstel met 5 eetkamerstoelen. Offerte prijs 1998,00 voor het bankstel en 199,00 per eetkamerstoel. Na 2 weken wilden we de aankoop doen, maar hadden de offerte niet bij ons en wisten ook de offerteprijs niet meer. Verkoper van de offerte was er niet, dus andere verkoper. Deze maakte voor ons een "eerlijke prijs" van 2399,00 voor het bankstel. Na 2 of 3 weken vonden we tussen de papieren de 1e offerte en zijn hiermede naar de winkel gegaan om de prijs van de 2e verkoper te wijzigen. Dit is met vele onduidelijke argumenten geweigerd. Wel heeft men ons een lagere prijs aangeboden maar niet de 1998,00 van de offerte voor het bankstel, maar 2299,00. Na dit geweigerd te hebben bood men mij een laatste bod van 2100,00

De offerteprijs handhaven, want was de andere verkoper aanwezig geweest, was dit niet gebeurd

Wij vinden dat Hiero hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hiero?