Klacht Hificorner.nl: Geen enkele service van Hificorner

JL

Eind 2016 kocht ik bij Hificorner een Philips tv 49pus7181 twv €999,-. Als snel ondervond ik speaker problemen en heeft CE-repair nadat ik zelf contact heb gezocht met Philips een modificatie aangebracht al snel deden de problemen opnieuw voor en is er een tweede bezoek gebracht. Nu na 2 jaar en 2 maanden is mijn scherm defect en moet er een lcd geplaatst worden....kosten 600,- ook hiervoor heeft Hificorner me geadviseerd om zelf contact te zoeken met Philips, want helaas de garantie was voorbij. Hificorner heb ik laten weten niet te willen ingaan op de coulance die Philips biedt, maar Hificorner geeft helemaal niet thuis. Ruim 10 mails gestuurd en verschillende malen gebeld maar niets. Er was even sprake van meedenken tenminste dat dacht ik nadat ik mijn rechtsbijstand had ingeschakeld....uitkomst een aanbieding voor een nieuw tv 627,- (49pus7503] terwijl die wordt aangeboden voor 575,- bij bol. M.a.w. Ik koop gewoon zelf een nieuwe tv. Nu na 2 maanden nog steeds geen oplossing anders dan Philips opdracht te geven mijn reparatie uit te voeren.

Een tegemoetkoming in de kosten die worden berekend om de tv te repareren. Of
Volgens Uneto vni zou de tv zonder problemen minimaal 5 jaar mee moeten gaan zonder problemen. Als ik dit even afzet tegen de aanschafprijs een terugbetaling van 34/60x€999=565 euro.

Hificorner.nl
    Beste J. Leenen,

Wat vervelend dat het probleem met de Philips tv nog niet is opgelost.
    Wij hebben u 15 dagen geleden een voorstel toegestuurd via de e-mail. Als u hierop kunt reageren dan zullen we naar de juiste oplossing kijken.

Hificorner.nl
    JL
    Mijn niet voor iedereen zichtbare antwoord als reactie op het ‘wat vervelend’ bericht is ook nu geen aanleiding geweest voor Hifi Corner om contact te zoeken en blijft eveneens als diverse emails onbeantwoord. Ik vind inmiddels dat iedereen wel mag weten hoe wordt omgegaan met consumenten die een probleem ondervinden. Mijn eerder niet gepubliceerde reactie deel ik dan ook even zodat ieder voor zich een conclusie kan vormen.

Beste, het voorstel dat u heeft gedaan en mijn reactie hierop kunt in de klacht terugvinden. Uit ervaring kan ik melden dat communiceren via e-mail niet heel veel zin heeft, omdat reacties veelal uitblijven. Het had Hificorner gesierd als zij, na mijn mail en de aanbieding die is gedaan, even telefonisch contact hadden gezocht. De bal heeft steeds bij mij gelegen. De offerte van Philips voor herstel is inmiddels verhoogd vanwege de lange doorlooptijd naar een kleine 325,-. Ik ben er na 2 maanden wel klaar mee! “

JL
Natuurlijk geen, want ook nu is een reactie uitgebleven. De eerdere reactie is puur voor de statistieken. Conclusie geen enkele service is hiermee dus nog maar eens bevestigd.

Ook een klacht indienen over Hificorner.nl?