Opgelost door Hificorner.nl: Na aanmelding van klacht over kapot apparaat krijg geen verdere informatie meer

sad Opgelost
Trysil

Na 2,5 jaar is soundbar van Canton DM55 kapot gegaan. Via mail een melding gemaakt, en daarna telefonisch contact gehad. Medewerker geeft aan op 19/12 dat wij een retourformulier nog dezelfde dag gemaild krijgen. Niets ontvangen.
Verdere reactie op verstuurde mail niet van 22-12 niet gekregen. Heden gebeld maar kreeg voicemail dat ze wegens drukte niet bereikbaar zijn.

Ik wil het apparaat gerepareerd hebben. Gevraagd aan Hificorner hoe ze dat willen organiseren. Kan wat mij betreft ook bij mij in de buurt, als zij een adres weten. Langsbrengen in Groningen is gezien de afstand van 200 km niet echt een optie.
Dus wil ik weten hoe we dit gaan regelen

Hificorner.nl
    Beste heer Moerenhout,

wat vervelend om te horen dat er nog problemen zijn met de Canton DM55. Wij hebben u net geprobeerd te bellen, maar kregen helaas geen contact. Wij zullen u vanmiddag nogmaals bellen om het probleem helemaal op te lossen.

Team Hificorner
    Trysil
    We verwachten dat binnenkort de klacht als afgehandeld kan worden beschouwd. Er wordt een gedeelte van de gemaakte kosten vergoed en dat geld verwachten wij een dezer dagen op onze rekening. Het apparaat is gerepareerd en sinds een aantal dagen weer terug in ons bezit.
    Trysil
    Het geheel is afgehandeld. Klacht wordt daarom afgesloten.

Trysil

Ook een klacht indienen over Hificorner.nl?