Klacht Highpods.com: OPLICHTERIJ

Klachtnummer
# 454447
Gebruiker
Bello
Datum
0 reacties

Details

De klacht

HIGHPODS IS DE GROOTSTE OPLICHTER!!! IK HEB MIJN HIGHPODS ONGEOPEND EN ONGEBRUIKT GERETOURNEERD IN VERPAKKING, MAAR ZIJ STUREN MIJ NOG STEEDS BETALINGSHERINNERINGEN! ZE GEVEN MIJ NERGENS EEN ANTWOORD: MAIL, BELLEN, INSTAGRAM, CONTACTFORMULIER; NERGENS! DIT NOG TERWIJL ZIJ MIJN RETOURZENDING HEBBEN ONTVANGEN! HOE IK DIT WEET? IK HEB HET GELUKKIG AANGETEKEND VERZONDEN EN POSTNL GEEFT AAN HET PAKKETJE GELEVERD TE HEBBEN! BAH BAH BAH! OPLICHTERS.

HIGHPODS; JULLIE ZIJN ONPROFESSIONEEL, OPLICHTERS! IK WIL DAT JULLIE HIERMEE OPHOUDEN EN MIJN RETOURZENDING VERWERKEN.

De oplossing

Stoppen met het versturen van betalingsherinneringen en mijn retourzending verwerken.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Highpods.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Highpods.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen