Opgelost door Hihonor.com: Bestelling geannuleerd na betaling geld niet terug

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 465042
Gebruiker
S.W. van der Meer
Datum
0 reacties

Details

De klacht

product besteld op 09-06. Na de betaling kreeg een email dat mijn bestelling was geannuleerd en dat de terugbetaling zou plaatsvinden.
Omdat ik het product cadeau wilde doen heb ik het op een andere website besteld. Na een aantal dagen ontving ik een email waarin de verzending werd bevestigd. Ik was in de war en heb gelijk contact gezocht met de klantenservice. Uiteindelijk het advies gekregen en opgevolgd om het product niet in ontvangst te nemen gezien de annulering en om het recht te behouden op gehele terugbetaling.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer op mijn emails en als ik de klantenservice bel zeggen ze telkens hetzelfde: we bellen u zsm terug met een oplossing. Tot nu toe nog nooit terug gebeld.

Ik wil mijn geld gewoon terug

De oplossing

mijn geld terug betaald

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hihonor.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Uiteindelijke oplossing

Auteur
S.W. van der Meer
Datum
Uiteindelijke oplossing
Klachtenkompas was uiteindelijk niet de manier om oplossing voor elkaar te krijgen. Wel meerdere malen bij het bedrijf aangegeven aangifte te doen van fraude. Na anderhalve maand hebben ze toch het geld terug gestort en wil ik alleen iedereen waarschuwen: koop nooit iets op hihonor.com.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hihonor.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen