Opgelost door Hihonor.com: Bestelling geannuleerd na betaling geld niet terug

sad Opgelost
S.W. van der Meer

product besteld op 09-06. Na de betaling kreeg een email dat mijn bestelling was geannuleerd en dat de terugbetaling zou plaatsvinden.
Omdat ik het product cadeau wilde doen heb ik het op een andere website besteld. Na een aantal dagen ontving ik een email waarin de verzending werd bevestigd. Ik was in de war en heb gelijk contact gezocht met de klantenservice. Uiteindelijk het advies gekregen en opgevolgd om het product niet in ontvangst te nemen gezien de annulering en om het recht te behouden op gehele terugbetaling.
Vervolgens krijg ik geen reactie meer op mijn emails en als ik de klantenservice bel zeggen ze telkens hetzelfde: we bellen u zsm terug met een oplossing. Tot nu toe nog nooit terug gebeld.

Ik wil mijn geld gewoon terug

mijn geld terug betaald

Wij vinden dat Hihonor.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

S.W. van der Meer
Klachtenkompas was uiteindelijk niet de manier om oplossing voor elkaar te krijgen. Wel meerdere malen bij het bedrijf aangegeven aangifte te doen van fraude. Na anderhalve maand hebben ze toch het geld terug gestort en wil ik alleen iedereen waarschuwen: koop nooit iets op hihonor.com.

Ook een klacht indienen over Hihonor.com?