Klacht Hijmansbouw Purmerend: Diverse werkzaamheden niet voltooid

Astrid

[naam verwijderd door moderator] moet nog diverse werkzaamheden voltooien oa het plaatsen van een raam. Verder heeft hij windveren geplaatst waarvan er 1 deel helaas met de 2e paasdag storm eraf is gewaaid. Aangezien ik 10 jaar garantie heb op de montage, ga ik ervan uit dat hij deze weer plaatst. Helaas wordt ik nu volledig genegeerd door meneer [naam verwijderd door moderator] . Hij neemt de telefoon niet op, heeft mij op whatsapp geblokkeerd en reageert niet op mailtjes en sms'jes. Hoe laf kan je zijn. Ik heb in eerste instantie zelfs nog even gedacht dat er misschien iets ernstigs met hem aan de hand was of zijn dochtertje [naam verwijderd door moderator] hoe goedgelovig kan je zijn!

Ik wil dat er een nieuwe windveer geplaatst wordt en dat de diverse werkzaamheden voltooid worden met name het raam.

Wij vinden dat Hijmansbouw Purmerend hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hijmansbouw Purmerend?