Wij vinden dat Hilal Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hilal Reizen: slechte service hilal reizen
Details
De klacht
Wat een slechte service bij Hilal reizen! Ik heb mijn ticket bij Hilal reizen gekocht, uitdraai van de ticket ontvangen, maar op Schiphol bleek dat de reservering nooit is doorgekomen. De enige oplossing die Hilal reizen kon aanbieden was een vlucht om 23.55 (mijn eigen vlucht was een middag vlucht). Ondanks dat ik meerdere malen heb aangegeven dat het hun fout was, mocht ik niet met de volgende vlucht mee omdat Hilal reizen dat te duur vond! Ik (en mijn familie/ vrienden) zullen nooit meer een aankoop doen bij Hilal reizen.De oplossing
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.