Klacht Hilal Reizen: slechte service hilal reizen

Klachtnummer
# 267043
Gebruiker
A_85
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Wat een slechte service bij Hilal reizen! Ik heb mijn ticket bij Hilal reizen gekocht, uitdraai van de ticket ontvangen, maar op Schiphol bleek dat de reservering nooit is doorgekomen. De enige oplossing die Hilal reizen kon aanbieden was een vlucht om 23.55 (mijn eigen vlucht was een middag vlucht). Ondanks dat ik meerdere malen heb aangegeven dat het hun fout was, mocht ik niet met de volgende vlucht mee omdat Hilal reizen dat te duur vond! Ik (en mijn familie/ vrienden) zullen nooit meer een aankoop doen bij Hilal reizen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hilal Reizen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hilal Reizen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen