Klacht Hilton Benelux Hotels: Benadering door serveerster

Klachtnummer
# 381305
Gebruiker
C.L.M.G. Biermans
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Bediening Skylonge Hilton Dubbel Tree Amsterdam.. situatieschets. Ga op een leren bank zitten met Drie stoelen erom heen. Er zit niemand en de longe is niet helemaal vol. Ik wacht op iemand . Word gevraagd om weg te gaan op een vervelende manier zonder mij aan te wijzen waar ik dan mag gaan zitten. De serveerster heeft lang blond haar en lange rode nagels . De toon is naar . De manager Bruno heeft het beleid uitgelegd. Ik vindt hoe ik ben aangesproken door de serveerster onacceptabel niet professioneel en onaardig. Ik heb gratis een Spa rood gekregen dat was oké. Kunt u uw bedienend personeel trainen op klantvriendelijkheid. Het is vandaag 31 juli 2019

De oplossing

Ik wil excuses van de serveerster en geen arrogante houding

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen