Klacht Hilton Benelux Hotels: Boeken met kinderen, verkeerde prijs.

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 502891
Gebruiker
XXX1975
Datum
0 reacties

Details

Klacht

De prijs voor kinderen staat online niet beschreven. Ik heb een kamer geboekt voor 2 nachten inclusief ontbijt en diner voor 1 volwassene en 2 kinderen. De leeftijden van de kinderen wordt online niet gevraagd en er staat ook nergens dat kinderen extra moeten betalen voor ontbijt en diner. De totaalprijs van de kamer is€ 256,20. Per toeval bel ik het hotel op om te vragen hoe dit met het diner gaat. Daar krijg ik te horen dat de kinderen nog extra bij moeten betalen.
Ik heb bij de manager aangegeven dat het een grote fout is om dit niet online neer te zetten en ze hebben mij een oplossing geboden doordat ik niet de volledige prijs voor de maaltijden hoef te voldoen. Ze weten er vanaf dat de berekening met kinderen niet goed gaat sinds 1.5 maand (nieuw systeem).

Gewenste oplossing

Ik ben zeker gehoord door het hotel alleen ben niet helemaal met de oplossing eens dat ik alsnog moet bijbetalen voor het eten van de kinderen. Als men dit al 1.5 maand weet en ook toegeeft dan had men allang andere stappen kunnen ondernemen.
Geboden oplossing
Het hotel heeft aangeboden het ontbijt te vergoeden maar het diner niet. Nu we afgelopen week in lockdown zijn gegaan heb ik de reservering geannuleerd.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen