Klacht Hilton Benelux Hotels: Boeken met kinderen, verkeerde prijs.

sad Niet opgelost
XXX1975

De prijs voor kinderen staat online niet beschreven. Ik heb een kamer geboekt voor 2 nachten inclusief ontbijt en diner voor 1 volwassene en 2 kinderen. De leeftijden van de kinderen wordt online niet gevraagd en er staat ook nergens dat kinderen extra moeten betalen voor ontbijt en diner. De totaalprijs van de kamer is€ 256,20. Per toeval bel ik het hotel op om te vragen hoe dit met het diner gaat. Daar krijg ik te horen dat de kinderen nog extra bij moeten betalen.
Ik heb bij de manager aangegeven dat het een grote fout is om dit niet online neer te zetten en ze hebben mij een oplossing geboden doordat ik niet de volledige prijs voor de maaltijden hoef te voldoen. Ze weten er vanaf dat de berekening met kinderen niet goed gaat sinds 1.5 maand (nieuw systeem).

Ik ben zeker gehoord door het hotel alleen ben niet helemaal met de oplossing eens dat ik alsnog moet bijbetalen voor het eten van de kinderen. Als men dit al 1.5 maand weet en ook toegeeft dan had men allang andere stappen kunnen ondernemen.
Het hotel heeft aangeboden het ontbijt te vergoeden maar het diner niet. Nu we afgelopen week in lockdown zijn gegaan heb ik de reservering geannuleerd.

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?