Klacht Hilton Benelux Hotels: Borg niet terug gekregen.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 594087
Gebruiker
C.A.M. van Deursen
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Ik ben een nacht met een vriendin naar het Hilton gegaan. Ik moest 50 Euro borg betalen wat ik vreemd vind in een hotel van dergelijke aard. Vervolgens vergat ik de borg terug te vragen en heb gebeld of zij dit aan me wilde overmaken. Tot op heden heb ik niets ontvangen! Ik probeer een mailadres te vinden op de site en tot mijn verbazing is dit niet vindbaar. Zo kan ik dus niet communiceren en mijn geld terug krijgen. 50 Euro is voor mij veel geld. Ik ben er zeer verontwaardigd over temeer omdat beloofd is dat het geld binnen 5 werkdagen terug gestort zou worden. Belazerd worden door zo'n bedrijf is bizar.

Gewenste oplossing

Ik wil dat het bedrijf mijn geld terug boekt!
Geboden oplossing
Er is geen actie ondernomen van de hotelketen en ik heb mijn geld nimmer ontvangen ondanks de belofte van Het Hilton hotel Rotterdam. Het is onmogelijk om nu met ze in contact te treden en ik ben er echt boos op!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

2 reacties

  1. Auteur
    C.A.M. van Deursen
    Datum
    Nog niets vernomen van het Hilton Hotel Rotterdam. Ik moest 50 euro borg betalen en ze zouden dit geld naar me overmaken. Ik heb niets ontvangen. Voor zo’n duur hotel vind ik dit des te erg.
  2. Auteur
    C.A.M. van Deursen
    Datum
    En nog steeds heb ik mijn borg niet terug van het hotel. Ondanks beloften! Fijn 50 euro van me te jatten. Gatver

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen