Opgelost door Hilton Benelux Hotels: Dubbelbetaalde kamer

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 180676
Gebruiker
Tonhofman
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na een boeking (booking.com) van mijn schoonzus voor 3 kamers kwam ik en mijn vrouw echter eerder aan in het hotel.
Dit gezien mijn schoonzus die de kamers had geboekt een vertraagde vlucht had.
In het hotel aangekomen wisten de balie medewerkers niets van de boeking en moesten wij een reservatie op onze eigen creditcard doen om in de kamer te mogen.
Er werdt ons verzekerd dat zodra mijn schoonzus in het hotel kwam de reservatie van mijn kaart ging als mijn schoonzus dit verifieerde en de betaling zou doen voor alle 3 de kamers.
Die avond toen mijn schoonzus kwam en de betaling regelde zou de reservering van de kamer van mijn kaart gehaald worden.
De volgende dag bij het uitchecken, betaalde mijn schoonzus de 3 kamers van de boeking en werd wederom met klem verzekerd dat reservatie van mijn kaart gehaald zou worden.
Dit is dus niet gebeurt, sterker nog werd van mijn kaart een bedrag zonder korting van booking.com afgeschreven A, €344,35.

De oplossing

Dat ik mijn €344.35 terug geboekt krijg die ten onrechte van mijn creditkaart is afgeschreven.

1 reactie

  1. Auteur
    Tonhofman
    Datum
    gedeelde oplossing, maar goed genoeg.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Tonhofman
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy