Klacht Hilton Benelux Hotels: Manager was onvriendelijk, onbeleefd, aggressief en oneerlijk tegenover mij.

Bas

Hi,

Mijn naam is Bas, ik werk bij Fourparties. Heb shifts gelopen bij verschillende locaties/restaurants/Zorg instellingen/ etc..
Vandaag Zondag 31 juli had ik een shift bij Hilton Hotel te Den Haag. Maar, de manager (Bram) was heel onbeleefd en arrogant tegenover mij. Blijkbaar was het voor hem niet gebruikelijk om nieuwe personeel te verwelkomen. Later op deze shift, duwde "Bram" de manager mij tegen de rug met zijn hand en siste dat ik sneller moet lopen, terwijl ik borden in mijn hand vasthield en op weg was naar de vaatwasser...?! Ik voelde me heel onaangenaam op dat moment, en vond het gedrag van de manager aggressief. Hierna gebeurde er een misverstand tussen mij en een medewerker van Hilton Hotel. Bram de manager kwam razend erbij, en zonder te weten wat er aan de hand is, nam hij me apart, en beschuldigde mij dat ik zonder respect met de Hilton medewerker praatte..?! Ik was verbaasd van deze beschuldiging, want hij was er niet bij, en toch nam hij het meteen voor zijn collega op! Ik probeerde uit te leggen wat er aan de hand was, maar hij liet me niet uitpraten en stuurde me weg. Ik pakte mijn spullen, sprak tegen de floormanager Casey wat er gebeurd is en vroeg haar waarom de manager Bram zich zo gedraagt tegenover mij... waarom hij zo onvriendelijk, arrogant, en oneerlijk handelde..?! En of het altijd zo is op Hilton Hotel dat het personeel niet tegen de manager mag praten en alles moesten accepteren wat de manager zegt en hun mond houden..?! Ze gaf geen antwoord maar zei dat ik "uitzendkracht" was en niet op deze manier mag praten met een Hilton medewerker. Ik voelde dit heel oneerlijk en onbeleefd.
Op andere plekken waar ik gewerkt heb, mag het personeel altijd met de manager praten of iets uitleggen als er een misverstand is. Ik heb nooit eerder zulke arrogante, onbeleefde, en onvriendelijke gedrag gezien van een manager.

Tegen de manager praten over wat er gebeurd is, en dat alles wat hij zegt opgeschreven wordt, en daarover wordt gevraagd. Waarom was hij zo onvriendelijk, onbeleefd, arrogant tegenover uitzendkrachten/medewerkers..? Hij begroet/verwelkomt nieuwe personeel niet eens.
En blijkbaar is dat niet de eerste keer dat de manager het personeel zo slecht behandelt, want diezelfde dag hoorde ik van een paar kenissen van mij dat dit niet de eerste keer was, en dat er een vriend van hen, die vroeger werkte bij Hilton Hotel, ook slecht werd behandeld door de manager en daardoor wegging.
Hilton Hotel heeft niet gereageerd op de klacht. Dat zal een vraagteken blijven rondom dit hotel.

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?