Klacht Hilton Benelux Hotels: Meer dan ontevreden

Annette

Verbleven in Hilton Rotterdam! Ik ben herstelde van een operatie aan Mn baarmoeder en wilde samen met mijn vriend een nachtje ontspannen en in de watten gelegd worden, niets is minder waar, de hele nacht hebben de buren lopen gillen en zingen en waren over de gang aan het rennen! Ik heb een paar keer de mensen zelf aangesproken zonder succes, de receptie wist ervan maar heeft er niks aan gedaan! Bij het uitschenken vertelde Kevin dat we bij een volgend verblijf maar moesten bellen voor een gratis upgrade???? Ik heb de hele nacht niet geslapen en ben super gestresst dankzij dit! Ook zie ik bij thuiskomst dat naast het afgerekende bedrag ook nog is een reservering gedaan is van 56,01 euro! Wij heb geen gebruik gemaakt van ook maar iets in het hotel! Ik vind niet dat je zo zomaar “beslag” kunnen leggen op zon bedrag van iemand zonder overleg! Ik ben meer dan boos over het hele verblijf!!!!

Ik zou graag een excuses willen! En eventueel een terug betaling zodat we misschien is kunnen verblijven in een goed hotel, waar mensen behandeld als mensen!