Klacht Hilton Benelux Hotels: Nalatigheid met inchecken

Rosamunde

Op 25-10-2013 kwam ik rond 18 uur in dit hotel aan. Ik vroeg om een kamer voor 1 persoon voor 1 nacht zonder extra's. De dame achter de balie had het druk, gaf mij het bedrag van 271,12 door en ik betaalde dit contant. Ik kreeg geen rekening, die zou ik bij het uit checken krijgen, ze gaf mij de sleutel en wees vanaf de balie de richting lift. Zij was erg kortaf toen ik haar vroeg mij nogmaals uit te leggen naar welke etage ik moest. De volgende ochtend bij het uit checken bleek dat zij mij een kamer met ontbijt geboekt had. Zij heeft mij dit niet medegedeeld en mij ook niet aangewezen of verteld waar ik in het hotel mijn ontbijt zou kunnen gebruiken en ook geen tijdstip van het ontbijt genoemd. Ik heb aangegeven dat het niet correct is en mij is aangeboden het flesje water die ik in het hotel gebruikt had ter compensatie te nemen. Ik vind de oplossing niet geplaatst en kan eigenlijk deze ervaring niet verwerken.

Ik zie graag mijn betaalde bedrag van het ontbijt terug.

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?