Klacht Hilton Benelux Hotels: onbetrouwbaar

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 425964
Gebruiker
#Mars
Datum
1 reactie

Details

De klacht

gebruik gemaakt van het Embassy suites altlade/WestVally city.
Hotel via Expedia geboekt en direct betaald via Creditcard(kon niet anders) Hotel voldeed niet aan de verwachting en heeft mij een korting gegeven op de kamers. (heb hier ook de officiële invoice van gehad) Ook via Expedia heeft het hotel gereageerd op mijn klacht dat het afgehandeld was en dat de klant tevreden weg is gegaan. Het hotel zou het verschil met expedia verrekenen. Dit hebben ze nooit gedaan en op de verschillende mail die verstuurd is reageren ze niet. Het gaat om een kleine 400,- euro discount. Het Hilton USA aangeschreven en deze heeft 1 keer gereageerd en daarna niet meer.

De oplossing

de refund die beloofd is alsnog uitkeren.

1 reactie

  1. Auteur
    #Mars
    Datum
    Het blijkt wel weer dat de Hilton hotel groep niet betrouwbaar is, ze nemen niet eens de moeite om te reageren. Ze menen dat de koning klant is, maar dat is absoluut niet waar.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
#Mars
Datum
Uiteindelijke oplossing
Ze hebben niet eens de moeite genomen te reageren
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen