Klacht Hilton Benelux Hotels: Ongelijke behandeling binnen Hilton Hotel Amsterdam

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 350637
Gebruiker
Troublehome
Datum
0 reacties

Details

Klacht

Na aanleiding van de gebeurtenis van vanacht 17-02-2019 wil ik een klacht indienen over een ongelijke behandeling binnen het Hilton Hotel. Accident heeft plaatsgevonden in de vestiging op de Apollolaan ter Amsterdam. Mijn klacht gaat over de receptiemedewerker die in zijn nachtdienst mij onvoldoende en onprofessioneel, met zijn verwoordingen mij gefrustreerde hulp aanbod. Er is onderzoek aan de gang volgens de manager die ik in de nacht gesproken had. Echter zou de manager mij op de hoogte houden... Ik heb nog niks vernomen op de dag zelf.

Gewenste oplossing

Ik wil graag dat mijn klacht door het management in behandeling wordt genomen. Daarbij wil ik weten wat het antwoordt is op mijn hoofdvraag van de nacht:"waarom speelde er een ongelijke behandeling af en waarom gaven jullie toe dat ik niet goed behandeld was?"
Geboden oplossing
Geen. Nog geen contact omrent dit incident
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

0 reacties

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen