Klacht Hilton Benelux Hotels: Ongelijke behandeling binnen Hilton Hotel Amsterdam

Troublehome

Na aanleiding van de gebeurtenis van vanacht 17-02-2019 wil ik een klacht indienen over een ongelijke behandeling binnen het Hilton Hotel. Accident heeft plaatsgevonden in de vestiging op de Apollolaan ter Amsterdam. Mijn klacht gaat over de receptiemedewerker die in zijn nachtdienst mij onvoldoende en onprofessioneel, met zijn verwoordingen mij gefrustreerde hulp aanbod. Er is onderzoek aan de gang volgens de manager die ik in de nacht gesproken had. Echter zou de manager mij op de hoogte houden... Ik heb nog niks vernomen op de dag zelf.

Ik wil graag dat mijn klacht door het management in behandeling wordt genomen. Daarbij wil ik weten wat het antwoordt is op mijn hoofdvraag van de nacht:"waarom speelde er een ongelijke behandeling af en waarom gaven jullie toe dat ik niet goed behandeld was?"
Geen. Nog geen contact omrent dit incident

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?