Klacht Hilton Benelux Hotels: Totale chaos gecreeerd door onervaren en nieuw Personeel

Galid AAJOUD

Klachten betreffen Hilton Garden Inn Brussel: technische mankementen in zowel mijn kamer als die van mijn 2 zoons. Er wordt onnodig en op onjuiste wijze op en mijn Mastercard en de VISA van mijn verloofde geld ingehouden. Zelfs toen we al meer dan 9 dagen weg zijn en we alle kosten vooraf bij de Receptie hebben voldoen, 50 + 118.11 euro = 168.11 Euro teveel zelfs, blijft het Hilton geld inhouden op zowel de VISA als mijn Mastercard inhouden. Ik heb contact met diverse Managers van dat hotel en de een reageert op 1 klacht, negeert de andere klachten en vervolgens gaat het inhouden van geld van mijn rekening door. Mijn oud & Nieuw en dat van mijn gezin is TOTAAL gefrustreerd en geruineerd. Ik heb dit nog NOOIT meegemaakt.

Hilton Garden Inn moet het geld dat na ons verbijf is afgescrijven, per direct terugboeken. Ik verwacht nu niet een mailtje met excuses want ik heb gebeld, gemaild en berichten gestuurd om het personeel te wijzen op hun fouten. Kennelijk begrijpen ze NIET hoe vervelend het is dat ons verblijf zeer stressvol is geweest en nadat we 2 x 244 euro + 2 x 50 euro = 588 euro netjes vooraf hebben voldaan, er een Personeelslid doorgaat met het afschrijven van geld van mijn bankrekening !!!!
Ik verwacht een compensatie in de vorm van een tweede kans voor Hilton garden Inn: 2 GRATIS overnachtingen inclusief obtbijt en het teveel betaalde geld eis ik terug !!!!
Geen oplossing of reactie mogen ontvangen. Een deel van het geld is teruggeblikt.

Ook een klacht indienen over Hilton Benelux Hotels?