Klacht Himolla: Na 6jaar een constructie fout aan de relax stoel van Himolla

Klachtnummer
# 274425
Gebruiker
H. vd Stam
Datum
0 reacties

Details

De klacht


Wij hebben een Himolla relax stoel (22LongsoDelfin) gekocht in 2011. Nu is er aan het chassis een steun afgebroken, mijn in ziens een constructie fout (lasverbinding). Ik heb toen contact gehad met meubelservicenederland, en daar kreeg een mail van dat er nieuw chassis in moest, kosten 375€. Ik heb toen daarna de firma via internet bezocht en daar stond op 5jaar garantie.Ik vind dat een las verbinding wel langer als zes jaar goed moet blijven functioneren. Heb toen via de site een klacht formulier ingevuld, daar kreeg een antwoord op van meubelsrevicenederland dat het inderdaad 375€ ging kosten.

De oplossing

Een compensatie voor het vervangen van het chassis.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Himolla hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Himolla?