Klacht Himolla: Slechte kwaliteit voor een stoel van 2000 euro en garantie niet nagekomen en erg moeizaam.

Tineke

De stoelen in 2011 gekocht. De stoel van mijn man is al 2 keer opgehaald geweest want het leer verkleurde heel erg waar je het hooft neer legd, hun oplossing was opspuiten (zag er niet uit, was lelijk) en dat was in een week er af aan het brokkelen, De bescherm plaatjes aan de zijkant van het benen op hoog gedeelte zijn er af gevallen dat hebben ze 1 keer gerepareerd en dit alles was allemaal onze schuld volgens hun en ze konden deze klachten niet meer repareren. Iedere keer de stoel kwijt voor 6 tot 3 maanden en dit alles binnen 2 a 3 jaar en nu moeten we het meegeven aan Rova want de voetrust komt nog maar half om hoog en zij armleuning valt er zo wat af het leer ziet er niet uit en het is een schande wat betreft de garantie. Het is allemaal met zo veel moeite gegaan en hebben geen tijd voor je. Ik ben altijd vriendelijk gebleven en heb ze de kans willen geven maar ik zal nooit geen Himolla meubelstuk kopen. Mijn Leren banksstel gekocht is 2002 ziet er nog als nieuw uit deze hebben we altijd hadden gebruikt voordat we de stoelen aanchaften en die zien er nog steeds mooi uit. Nognaals slechte kwaliteit en service erg moeizaam. Nooit weer.

We hebben 2 van die stoelen en ze zijn allebei slecht de ene van mijn man heel erg slecht en die mogen ze komen halen. Maar heb Rova gebeld en ze moeten donderdag avond op vrijdag 8 Feb. ochtend op gehaald te worden bij de straat staan.

Wij vinden dat Himolla hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Himolla?