Klacht Hioshop.nl: Alles gaat verkeerd bij hioshop

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 387988
Gebruiker
Mevr Z.
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bank besteld. Kapot geleverd. Ergens in november 2016.
Hocker besteld. Verkeerde hocker afgeleverd met pootjes in diverse metingen! Heel handig als je erop zit. Niet dus!
Deze hocker was goedkoper. Klantenservice hioshop is vreselijk slecht.
Hioshop wilde mij het restgedrag niet teruggeven. Pas na inschakelen bol.com kreeg ik geld terug van juist op. Vreselijk bedrijf! Vreselijke mensen die bij hioshop werken.

De oplossing

Strict, eerlijk en nauwkeurig werken. Ik heb liever geen volwassen vrouwen van hioshop die de intelligentie hebben van peuters.

1 reactie

  1. Auteur
    Hioshop.nl
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Beste mevrouw,
    Bedankt voor uw bericht. Het spijt ons om te horen dat u ontevreden bent met onze service. In ons systeem is te zien dat er in mei 2018 inderdaad een verkeerde hocker is geleverd aan u en dat dit destijds met u is opgelost door onze klantenservice. Daar uw klacht in mei 2018 is opgelost met u, kunnen wij in dit geval helaas niets voor u doen. Mocht u een andere klacht over uw artikel hebben, kunt u altijd contact opnemen met onze klantenservice.

    We wensen u nog een goede dag toe,

    Met vriendelijke groet,

    Marlies via Hioshop.nl

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Mevr Z.
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Bol.com heeft mijn klacht opgelost in 2018. Zonder bol.com had ik nooit mijn geld terug gekregen. Hioshop communiceerde zo slecht met mij. De dames leken wel in een drinken bui te zijn en stelden zich zo arrogant op. Dit ben ik niet vergeten. Mijn klacht is ook om andere mensen ervan te weerhouden om bij hioshop te bestellen.
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hioshop.nl?