Opgelost door HIP wonen: 27 JUNI 2 STOELEN eaSY BESTELD EN BETAALD WORDEN NIET GELEVERD

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 179910
Gebruiker
xG%cl:MP7ln
Datum
1 reactie

Details

De klacht

WINKEL: HIPWONEN - OVERTOOM 412 - A'DAM

2 EETK.ST. MERK EASY GEKOCHT OP 27/6 EN BET. (EURO 153,55 INCL.VRACHT) NA HERHAALDE VERZOEKEN OM LEVERING VIA TEL. (SLECHT BEREIK) VIA E-MAIL NOG STEEDS GEEN STOELEN EN DE DATUM VAN AFLEVERING WORDT STEEDS BELOOFD MAAR OOK STEEDS OPGESCHOVEN NAAR EEN VOLGENDE DATUM. SLECHT KONTAKT TE MAKEN MET DEZE WINKEL DOOR ANTW.APP. HERHAALDE VERZOEKEN OM TERUGGEBELD TE WORDEN LEVEREN GEEN ENKELE REACTIE OP. BEN ZELF NAAR DE WINKEL GEWEEST OM OPHELDERING (RIT VAN 80 KM) WAAR WERD GESUGGEREERD DAT ZE NU TOCH ECHT DEZE WEEK ABSOLUUT AFGELEVERD ZOUDEN WORDEN, MAAR HELAAS: NÓCH EEN REACTIE , NÓCH STOELEN. KORTOM : IK WORDT OPGELICHT EN WENS MIJN GELD TERUGGESTORT TE KRIJGEN. GESPROKEN EN GECORRESPONTEERD MET :HIPWONEN - BRAM (EIGENAAR? VOLENS CARO) FOLKERT EN CARO (DE LAATSTE IN DE WINKEL).

De oplossing

OF DE 2 STOELEN WORDEN OP KORTE TERMIJN AFGELEVERD OF IK WENS MIJN GELD (INCL. BETAALDE VRACHTKOSTEN) RETOUR TE ONTVANGEN

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat HIP wonen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    xG%cl:MP7ln
    Datum
    Naar aanleiding van mijn klacht ingediend bij KlachtenKompas betreffende 2 door mij gekochte en betaalde stoelen bij HipWonen kan ik U bij deze mededelen dat deze winkel me na het deponeren van mijn klacht bij uw Klachtenkompas e.e.a inmiddels heeft afgehandeld door mij (na 5 wkn wachten) de 2 door mij bestelde stoelen Eazy grijs toe te zenden. Waarmee deze klacht is afgehandeld en geseponeerd kan worden..

Uiteindelijke oplossing

Auteur
xG%cl:MP7ln
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over HIP wonen?