Klacht Hipay: geld vasthouden en niet reageren op mails

Klachtnummer
# 174285
Gebruiker
Dré
Datum
0 reacties

Details

De klacht

ik heb de hipay wallet gebruikt om een aankoop te doen, bij betaling kreeg ik de melding"betaling geweigerd probeer opnieuw" dit heb ik gedaan met het zelfde resultaat.
het bedrijf waar ik de aankoop heb gedaan heeft gereageerd en de bestelling verzonden en het overige geld teruggestort naar Hipay.
diverse mail naar Hipay verstuurd behalve automatische mails , waarin ze beloven te reageren binnen 48 uur, geen enkele reactie.
als ik ,op de site van Hipay probeer het geld terug te storten krijg ik de melding dat ik mijn rekening moet activeren, dit houd in dat ze een kopij van mijn legitimatie en afschriften van mijn enerieleverancier moeten hebben. maar een bedrijf dat niet een het fatsoen heeft om op mijn mail te reageren wil ik niet toevertrouwen met mijn persoonlijke gegevens, ik wil alleen dat het door hun fout, het onrechtmatig verkregen geld terugstorten waar het vandaan komt en mijn rekening beeindigen.
al met al is dit geen nette manier om met klanten om te gaan.

De oplossing

ik wil dat het geld van Rekening N° 7120442 terug gestort wordt op de rekening vanwaar het gestort is en aansluitend de rekening sluiten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hipay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hipay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen