Klacht Hipay: geld vasthouden

Dré

ik had een bestelling gedaan op een site die gebruik maakt van Hipay. na betaling kreeg ik een foutmelding en het verzoek het nogmaals te proberen, na dit gedaante hebben blijkt er 2 maal het bedrag te zijn afgeschreven, de bestelling is wel aangekomen maar het teveel betaalde geld staat nog steeds op de hipay rekening .
na diverse mails kreeg ik smoesjes zoals , wij hebben geen gegevens van uw betaling en dat ik het bedrag zelf kan terugstorten nadat ik allerlei gegevens opgestuurd heb.
deze gegevens wi ik niet verstrekken omdat ik het bedrijf niet vertrouw, mede omdat er heel slecht contact met hen te maken is, ondanks hen automatische mail , waarin ze vertellen dat ze binnen 48 uur zullen antwoorden, duurt het minimaal 1 week , op mijn laatste vraag is na 4 weken nog steeds geen antwoord gekomen.
ik heb gevraagd bij welke klachtencommissie we ons geschil kunnen voorleggen, maar hierop heb ik ,na 4 weken , nog geen antwoord gekregen.
ik zit eraan te denken om aangifte te doen .

stort gewoon mijn geld terug , en kom niet met smoesjes dat jullie van IDEAL betalingen geen gegevens hebben!!!!

Wij vinden dat Hipay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!