Klacht Hipay: Hipay stort geld niet terug na niet ontvangen levering.

Klachtnummer
# 307616
Gebruiker
Colette2
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb een boek besteld en niet ontvangen. De website waar ik het boek heb besteld is ook niet vindbaar meer en ik had ook geen bevestiging van mijn bestelling gehad. Ik ben al 7 weken bezig om via Hipay (Belgisch/Franse onderneming) mijn geld terug te krijgen. Ze hebben mijn bankrekeningnr., referentie van de betaling en kennen de leverancier. Toch vragen ze me een kopie van mijn paspoort en bankgegevens omdat ze daartoe verplicht zouden zijn. Ik vertrouw Hipay niet en zie niet de noodzaak tot het aanleveren van die documenten. Hun website is ook heel ingewikkeld, inclusief storingen.

De oplossing

Ik wil gewoon mijn geld terug!

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hipay hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hipay?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen