Klacht Hipdekbedovertrek.nl: artikelen niet leverbaar

co

Ik heb in december op de website beddengoed besteld. Deze stond vermeld als leverbaar. Ik kreeg echter een bericht dat de artikelen pas in week 2 van 2016 geleverd zouden worden. Vervolgens kreeg ik een email dat het week 3 zou worden en tenslotte een email dat het week 12 zou worden. Daarop heb ik mijn bestelling gecanceld.
Hierdoor zit ik dus al weken zonder fatsoenlijk beddengoed. Het bedrijf voelt zich echter niet genegen de geleden schade te vergoeden op wat voor manier dan ook.
Ik vind het bijzonder kwalijk dat de website meldt dat iets voorradig is terwijl dit niet zo is. Het bedrijf verschuilt zich achter de leverancier, dat maakt het nog kwalijker. Zij blijft verantwoordelijk voor haar klanten, hoe dan ook.

Het geld is inmiddels teruggestort. Ik had echter wel een compensatie van het bedrijf verwacht. Wij hebben een overeenkomst gesloten, nl dat zij zouden leveren binnen een aantal dagen. Dit is niet gebeurd. Waarom moet een klant altijd de dupe worden van slecht management?

Wij vinden dat Hipdekbedovertrek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

co
    Bedrijf geeft niet thuis.

Ook een klacht indienen over Hipdekbedovertrek.nl?