Klacht Hipdekbedovertrek.nl: Hipdekbedovertrek.nl, houd je aan de wet!

J. Vrij

Op 10 maart bestel ik voor het eerst bij Hipdekbedovertrek.nl. Bij mijn bestelling kruis ik bewust NIET aan dat ik reclamemail wens te ontvangen. Nog vóórdat mijn bestelling wordt bezorgd - op 20 maart, na een (nimmer beantwoord!) mailtje van mij én een telefoontje van mij - heb ik echter al twee reclamemailtjes in m'n mailbox. Op 23 maart beklaag ik mij hierover en verzoek ik Hipdekbedovertrek.nl om al mijn personalia te verwijderen, me daarbij beroepend op mijn wettelijk Recht op Vergetelheid. Dat gebeurt niet, want op 27 mei komt er wéér een reclamemailtje. Wéér vraag ik Hipdekbedovertrek.nl om AL mijn persoonsgegevens te verwijderen. En wéér blijkt men daartoe niet bereid: slechts mijn e-mailadres zal worden verwijderd.
Zou zo'n bedrijf, wat op zo'n flagrante wijze de wettelijke rechten van zijn klanten aan zijn laars lapt, nou echt niet zélf in de gaten hebben dat deze werkwijze uiteindelijk alleen maar klanten KOST in plaats van OPLEVERT?

Lijkt me duidelijk.
We zijn inmiddels een volle maand verder en gedurende al die tijd heeft Hipdekbedovertrek.nl niet eens de moeite genomen om te reageren, laat staan om mijn klacht af te handelen. Bah bah, wat een bedrijf! Dit is een absolute afrader!!!

Wij vinden dat Hipdekbedovertrek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hipdekbedovertrek.nl?