Wij vinden dat Hipdekbedovertrek.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!
Klacht Hipdekbedovertrek.nl: Hipdekbedovertrek.nl, houd je aan de wet!
Details
Klacht
Op 10 maart bestel ik voor het eerst bij Hipdekbedovertrek.nl. Bij mijn bestelling kruis ik bewust NIET aan dat ik reclamemail wens te ontvangen. Nog vóórdat mijn bestelling wordt bezorgd - op 20 maart, na een (nimmer beantwoord!) mailtje van mij én een telefoontje van mij - heb ik echter al twee reclamemailtjes in m'n mailbox. Op 23 maart beklaag ik mij hierover en verzoek ik Hipdekbedovertrek.nl om al mijn personalia te verwijderen, me daarbij beroepend op mijn wettelijk Recht op Vergetelheid. Dat gebeurt niet, want op 27 mei komt er wéér een reclamemailtje. Wéér vraag ik Hipdekbedovertrek.nl om AL mijn persoonsgegevens te verwijderen. En wéér blijkt men daartoe niet bereid: slechts mijn e-mailadres zal worden verwijderd.Zou zo'n bedrijf, wat op zo'n flagrante wijze de wettelijke rechten van zijn klanten aan zijn laars lapt, nou echt niet zélf in de gaten hebben dat deze werkwijze uiteindelijk alleen maar klanten KOST in plaats van OPLEVERT?
Gewenste oplossing
Lijkt me duidelijk.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Bedrijf status
Bedrijf status
- Bedrijf
- Status
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.