Klacht Hippehelm.nl: Overschrijding levertijd en geen reactie van leverancier Hippe Helm

Klachtnummer
# 259709
Gebruiker
Louw de Vries
Datum
0 reacties

Details

Klacht

op 5 april heb ik een racefiets helm gekocht bij Hippe Helm. Normaal zouden ze deze binnen 3 werkdagen kunnen leveren. Mocht dit later worden zou er een email worden verstuurd. Het is echter al 21 April en heb nog steeds geen email gekregen. Telefonisch zijn ze onbereikbaar. Heb 3 maal mijn naam en telefoon nummer achter gelaten, maar ze hebben nooit terug gebeld. Ook via mail heb ik het geprobeerd. Hetzelfde resultaat. Geen reactie.

Gewenste oplossing

Zou graag willen dat de overeenkomst wordt ontbonden en dat ze mij het geld terug storten.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hippehelm.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hippehelm.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen