Opgelost door Hippekoopjes.nl: Geen restitutie

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 45959
Gebruiker
Sander
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Na retourneren van een paar laarsjes (verkeerde maat) deed hippekoopjes.nl de belofte om het aankoopbedrag direct terug te storten; dat zou de standaard werkwijze zijn. Dit bleef echter uit, ook na een herinnering. Na een tweede en derde herinnering - inmiddels geruime tijd later - gaf het bedrijf uberhaupt geen respons meer.

De oplossing

Geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hippekoopjes.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

1 reactie

  1. Auteur
    Sander
    Datum
    Hippekoopjes heeft het bedrag gerestitueerd, naar eigen zeggen had het te maken met de opstart van het overgenomen bedrijf.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sander
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy