Klacht Histor: zeer ontevreden over het resultaat van de verf die mij door de vakwinkel is geadviseerd

content Niet opgelost
Klacht Bram

Op advies van de vakwinkel gekozen voor Histor Monodek Wit Blanc.Deze verf werd mij geadviseerd omdat dit de beste keus zou zijn om met 1 keer verven van het bestaande gipsplaten plafond dit dekkend te krijgen. Het resultaat van het schilderen viel zwaar tegen. Allemaal "vlekken". Dus maar nieuwe emmer gekocht omdat ik dacht dat dit met mijn verfkwaliteiten of met het plafond te maken had. Echter resultaat gelijk als na de eerste schilderbeurt. Dus zwaar teleurgesteld. Zal andere verf moeten kopen om een resultaat te krijgen dat voor mij aanvaardbaar is. Een kenner zei mij dat er mogelijk te weinig pigment in de verf zit.

graag gratis over schilderen om vast te stellen of mijn klacht terecht is

Histor
    Beste heer/ mevrouw Keurhorst,

Hartelijk bedankt voor uw reactie.
    Uiteraard betreuren wij het dat u een teleurgesteld gevoel hebt over gehouden aan het gebruik van een van onze producten.
    Histor is altijd bereid om en oplossing te vinden voor een ontstaan probleem.
    Of dit probleem nu komt door een afwijking in de kwaliteitseisen van het product of dat er ook nog andere oorzaken meespelen kan nog onderzocht worden.
    Het eerste aanspreek punt bij een opmerking of klacht is het verkooppunt.
    Voor het melden van dit probleem/klacht, kunt u dezelfde route volgen als bij de aankoop.
    Wij vragen u om met het product terug te gaan naar het verkooppunt voor het melden van dit probleem.
    Het verkooppunt kan dan een eerste onderzoek starten naar de oorzaak en u meteen een oplossing bieden.
    Indien het verkooppunt de oorzaak of de oplossing niet meteen kan aanbieden, kan deze even contact met ons opnemen voor verder onderzoek of een oplossing.
    Wij hopen met deze informatie uw vragen voldoende te hebben beantwoord.
    Mocht u naar aanleiding van dit advies nog vragen of opmerkingen hebben kunt u altijd contact met ons opnemen.
    Met vriendelijke groet / kinds regards,

Martijn van den Berg
    Allround Technisch Adviseur Architectural Coatings Netherlands
    Technical Center AC-NL
    PPG Region AC-North

PPG Coatings Nederland B.V.
    Amsterdamseweg 14, 1422 AD, Uithoorn, Nederland
    T: +31 (0)29-754 1290
    E: martijn.vandenberg@ppg.com
    ppg.com

Klacht Bram
    Ga maar eens naar de praxis. Die mensen hebben nergens verstand. Verwacht een betere reactie van Histor. Ik heb gezien dat er meerdere klachten zijn.
    Histor
    beste heer mevrouw,

Hartelijk bedankt voor uw mail.
    excuus voor het lange wachten op antwoord.
    helaas komen wij op deze manier niet verder met het oplossen van uw probleem.
    Zoals al eerder aangegeven kunt u het beste terug gaan naar het verkooppunt voor het melden van dit probleem.
    het verkooppunt kan u dan meteen de oplossing bieden of een klacht hierover aanmaken en deze naar ons toe sturen ter beoordeling.
    Het advies in deze is dus terug naar het verkooppunt.
    Klacht Bram
    Ben zwaar teleurgesteld met een dergelijk antwoord om de kwaliteit van de verf door het verkooppunt te laten oplossen. Zal dan iedereen afraden om voor verfklussen Histor verf te gebruiken. U kunt toch op z'n minst zeggen als fabrikant wat de oorzaak van het resultaat is van mijn verg werkzaamheden. Nu ik op internet kijk blijken er meerdere klachten te zijn
    Klacht Bram
    ben uitermate ontevreden over de reactie van Histor. Zo'n bedrijf en dan de klacht laten melden bij de winkel. Kunnen toch zelf wel de reden van het door mij behaalde schilder resultaat opgeven. Komen niet met een reactie. Waardeloze toko

Klacht Bram
Reageren niet meer. Heb de laatste keer geschreven dat ik van hun een reactie verwacht. Ik ga niet naar een winkel om daar mijn klacht in te dienen ondanks dat ze me deze verf hebben geadviseerd hebben. Wil gewoon de oorzaak weten

Ook een klacht indienen over Histor?