Klacht Hjort Knudsen: geen optimale service en is geen communicatie met de klant mogelijk!!!!

happy Niet opgelost
aower

geven absoluut geen antwoord via de mail.het gaat om een relaiksstoel waarvan de reparatie al zeker 3 maanden duurt door verkeerde materialen te sturen.ze kunnen wel aangeven wanneer de volgend rep. begint,maar een antwoord terug teven is er niet bij zoals het geruikelijk is in ned.

dat ze de beleefdheid nemen om normaal te antwoorden!!!

Hjort Knudsen
    Goedemiddag,
    Heel vervelend om te horen dat de consument niet tevreden is. Ik heb even navraag gedaan bij onze service dienst. Het klopt dat er een brug is verstuurd in December welke door transport krom was gegaan. Onze servicedienst heeft hiervoor direct een nieuwe bestelt maar door de feestdagen heeft het allemaal wat langer geduurd voordat de aanvragen zijn behandeld. Inmiddels heeft de consument 3 februari een nieuwe brug ontvangen en is er inmiddels contact geweest met de consument en zal deze 20 februari door onze service dienst eronder worden gezet

aower
Waarom wordt er via de mail geen fatsoenlijk antwoord gegeven,dan was dit alles niet nodig geweest!!! In het vervolg WEL doen voorkomt ergernis van de klant en is niet modern om dit niet te doen!!! Ben overigens wel blij dat et in deze lange reparatie tijd wel 12 dagen is vervroegd!!!

Ook een klacht indienen over Hjort Knudsen?