Klacht Hjort Knudsen: geen optimale service en is geen communicatie met de klant mogelijk!!!!

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 423614
Gebruiker
aower
Datum
1 reactie

Details

De klacht

geven absoluut geen antwoord via de mail.het gaat om een relaiksstoel waarvan de reparatie al zeker 3 maanden duurt door verkeerde materialen te sturen.ze kunnen wel aangeven wanneer de volgend rep. begint,maar een antwoord terug teven is er niet bij zoals het geruikelijk is in ned.

De oplossing

dat ze de beleefdheid nemen om normaal te antwoorden!!!

1 reactie

  1. Auteur
    Hjort Knudsen
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Goedemiddag,
    Heel vervelend om te horen dat de consument niet tevreden is. Ik heb even navraag gedaan bij onze service dienst. Het klopt dat er een brug is verstuurd in December welke door transport krom was gegaan. Onze servicedienst heeft hiervoor direct een nieuwe bestelt maar door de feestdagen heeft het allemaal wat langer geduurd voordat de aanvragen zijn behandeld. Inmiddels heeft de consument 3 februari een nieuwe brug ontvangen en is er inmiddels contact geweest met de consument en zal deze 20 februari door onze service dienst eronder worden gezet

Uiteindelijke oplossing

Auteur
aower
Datum
Uiteindelijke oplossing
Waarom wordt er via de mail geen fatsoenlijk antwoord gegeven,dan was dit alles niet nodig geweest!!! In het vervolg WEL doen voorkomt ergernis van de klant en is niet modern om dit niet te doen!!! Ben overigens wel blij dat et in deze lange reparatie tijd wel 12 dagen is vervroegd!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over Hjort Knudsen?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen