Klacht HKC: geen goed werkende tv/zenders eerst goed nu weer onvindbaa,slleen npo1 is zichtbaarr

Zakelijke relatie E.J.E. Formaat

we hebben inmiddels tweede tv toestel rca rs50u1-eu.4k maar wederom maar beeld op een zender(bij het eerste toestel konden we helemaal geen zenders vinden).volgens onze provider kabel noord is deze tv niet een ci geschikt.ik heb verzocht meerdere malen(zeker 10 mails)om apparaat retour te nemen en te crediteren.ons vertrouwen in dit tv merk is volledig weg,dus wij willen dit apparaat niet meer,met name omdat het tweede toestel nu ook weer problemen oplevert!
de verkoper beroept zich nu iedere keer op zijn refund recht van 30 dagen,maar de aankoop is gedaan op 29 september en mits oktober zijn we al begonnen met mails te sturen over een niet goed werkend toestel.het eerste toestel hebben ze terug gehaald en daarvoor een ander nieuw toestel gestuurd een paar weken geleden .maar zoals u heeft kunnen lezen functioneerd ook dit toestel niet goed!
met andere woorden.vertrouwen is volledig weg!

ze geven wel aan dat ook dit toestel weer terug moet,maar dat heeft m.i.geen zin en zitten we weer een tijd zonder tv.zoals u bovenstaand kunt lezen.apparaat retour halen en bedrag terug betalen.bedrijf is echt niet onwillend om te helpen,echter ons vertrouwen is weg en we willen niet meer zonder toestel zitten!

Wij vinden dat HKC hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Zakelijke relatie E.J.E. Formaat
tv voor de tweede keer terug sturen en alles begint weer van voren af aan.dus vanaf 29 september geen beelden gezien of incidentele beelden

Ook een klacht indienen over HKC?