Opgelost door HMK Shop: Geen terugbetaling na retourzending van foutief geleverd artikel.

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 66732
Gebruiker
Simon
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Op 6 mei is een vervangend artikel toegestuurd daar het door mij bestelde niet leverbaar bleek.
Dit artikel was voor mij niet bruikbaar dus heb ik dit, na telefonisch overleg (aangetekend) retourgestuurd.
Na een aantal e-mail herinneringen van mijn kant een korte e-mail, op 25/6, dat de betaling zou worden teruggestort.
Tot op heden echter nog steeds geen terugbetaling van de kosten ondanks mijn laatste herinnering gestuurd op 2/7.

De oplossing

Terug storting van het betaalde bedrag plus verzendkosten op rekening
NL65 RABO 0325852731 zoals vermeld op de orderbevestiging van order 39237840

2 reacties

  1. Auteur
    HMK Shop
    Datum
    Bedrag is terug gestort
  2. Auteur
    Simon
    Datum
    Terugbetaling is ontvangen, wat mij in 10weken niet is gelukt kan kennelijk wel binnen een normale termijn na inschakeln van de consumentenbond..............

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Simon
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over ?