Klacht Hobbymaniac: Ik krijg het geld van mijn niet geleverde drone niet terug nadat de webwinkel is gestopt

Klachtnummer
# 263630
Gebruiker
renske32
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb bij dronecentraal.nl een drone besteld (het was een pre-order, dus ik had al betaald voordat hij was verzonden) met een verzekering wat in totaal €201,98 kostte. Vervolgens is de webwinkel gestopt en heb ik contact gezocht met hobbymaniac, want dat was het adres wat je nog kon contacten bij problemen volgens dronecentraal. Hobbymaniac vertelde mij dat de drone niet meer geleverd kon worden en dat ze het bedrag zouden terug storten binnen twee weken. Het is inmiddels drie weken later en ik heb het bedrag nog niet teruggekregen. Ik heb ze zeven dagen geleden al gemaild dat ik het geld nog niet heb teruggekregen. Dit mailtje hebben ze echter nooit beantwoord.

De oplossing

Ik zou graag het geld zo snel mogelijk teruggestort krijgen.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hobbymaniac hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hobbymaniac?