Klacht Hockeypoint: Bestelde artikel na bijna twee maanden nog steeds niet geleverd

Status
sad Niet opgelost
Klachtnummer
# 326179
Gebruiker
HtP
Datum
1 reactie

Details

De klacht

12/8 bestelling geplaatst. Een artikel niet voorradig. Moest zelf na ruime week bellen om andere dan alvast wel te versturen. Rond half sept gebeld of dat laatste artikel, Adidas singlet Girls er nu eindelijk was, want had nog steeds niet binnen. Lang in de wacht. Nee mvr staat als backorder en we wachten op container. Ws morgen binnen en dan wordt gelijk alles uitgeleverd. Vandaag bijna twee mnd verder nog maar eens gebeld. Zelfde verhaal, backorder etc. Gezegd dat ik per direct mijn geld terug wil en graag iets van een tegoed bon of kortingsbon voor lange wachten en niet op de hoogte worden gehouden. Helaas, dat kunnen wij niet geven. Slechte service en inmiddels is mijn dochter al bijna maat gegroeid!

De oplossing

Ik wil een compensatie voor de lange wachttijd. Al is het maar een bidon of elastiekjes die je op de site ook kan bestellen. Totaal geen service

1 reactie

  1. Auteur
    Hockeypoint
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw Zwaag,
    Wij willen best de gehele communicatie die wij u gestuurd hebben hier online vermelden echter dit lijkt ons niet echt netjes. U bent op de hoogte gehouden dat Adidas leverproblemen kent. U wist dat de levering lang kon duren en heeft ondanks dat het artikel op 'backorder' stond de keuze gemaakt dit artikel te bestellen. Adidas kent enorme achterstanden. U zegt totaal geen service maar zou de service weer goed vinden bij het ontvangen van een gratis artikel..... WIj zijn u graag van dienst maar kunnen helaas weinig doen aan leverproblemen van Adidas terwijl ons systeem u automatisch op de hoogte heeft gehouden. Het laatste artikel is gecrediteerd en de betaling hiervan is binnen 3 dagen zichtbaar op uw rekening. U een fijne dag wensend,

Uiteindelijke oplossing

Auteur
HtP
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
sad

Ook een klacht indienen over Hockeypoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen