Klacht Hockeypoint: Misleiding over verzendkosten in het geval van retourneren van een product

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 326478
Gebruiker
GroteBraam#483
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Verkeerd product besteld (maat springt op de website standaard als eerste naar een kindermaat, ook al ben je in de volwassen sectie). Wilde dit omruilen, maar nu blijkt dat zowel voor het retourneren en opnieuw verzenden, verzendkosten worden berekend (2 x). Ondanks dat bovenaan de site de tekst:
"Artikel niet naar wens ? Wij sturen u het vervangende artikel zonder verzendkosten"
staat (voorgaande heb ik gekopieerd van de website).
Dit is misleiding van de klant in mijn ogen.

De oplossing

geen kosten berekenen voor het retourneren.

1 reactie

  1. Auteur
    Hockeypoint
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Klacht is inhoudelijk aan klant uitgelegd. Betaling van retourartikelen is standaard, mits artikel boven 30 euro gekost heeft is verzending door ons ook gratis.

Uiteindelijke oplossing

Auteur
GroteBraam#483
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen. Een herhaling van wat ergens op de website staat maar afwijkt van wat op de voorpagina staat
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over Hockeypoint?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen