Klacht Hoekjan Financieel Adviesbureau: Belofte maakt schuld

Klachtnummer
# 65304
Gebruiker
J. van Hoeve
Datum
0 reacties

Details

Klacht

-Op 29 april auto gekocht 04-PKS-1, per mail en telefonisch gegevens doorgegeven voor verzekering bij Nat. Ned. via Hoekjan.
-30 mei brief RDW ontvangen: geregistreerd als niet verzekerd!
Hoekjan per mail en tel geïnformeerd, zou er achteraan gaan.
Via de site reactie gegeven aan het RDW.
-11 juni weer brief RDW: nog steeds onverzekerd! Heb zelf ook niks ontvangen. Weer contact Hoekjan. Sorry, men is het vergeten; wordt werk van gemaakt!
-16 juni zelf brief geschreven naar RDW en kwestie uitgelegd.
-16 juni schreef RDW zelf ook, brief ontvangen op 18 juni: situatie ongewijzigd! Men dreigt met een boete van € 400,-- .Hoekjan weer gecontact..
Op zaterdag 21 juni per post bevestigd dat de auto vanaf 18 juni verzekerd is tegen o.a. WA. Hoekjan telefonisch er op gewezen dat de ingangsdatum 29 april moet zijn.
-24 juni brief RDW, WAM-verklaring ontbreekt. Boete dreigt. Boos gemeld op kantoor Hoekjan op 25.6 namiddag. Kim belooft... even bellen....komt goed..

Gewenste oplossing

Vandaag nog doen wat men al 2 maanden belooft

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hoekjan Financieel Adviesbureau hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hoekjan Financieel Adviesbureau?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen