Klacht Hoeksche Apotheek: Kosten uitgiftegesprek apotheek

Klachtnummer
# 71870
Gebruiker
Lisette21
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Noodgedwongen moest ik van anticonceptiepil overstappen omdat de oude niet meer geleverd werd. Vervolgens bij het ontvangen van de factuur van mijn zorgverzekering werd er 6,50 extra aan kosten gerekend voor een zogenaamd uitgiftegesprek. Ik heb deze meegekregen ZONDER uitleg maar moest hier wel 6,50 voor betalen bleek later.
Ik ben het niet eens met hun methode om zo ongevraagd geld te verdienen.

De oplossing

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Hoeksche Apotheek is actief op Klachtenkompas. Je kunt dus elk moment een reactie van hen verwachten, uiterlijk binnen twee weken.

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hoeksche Apotheek?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen