Klacht Hoekstra & partners notarissen: Verstrekt onvolledige info en komt beloftes niet na

# 19295
A Alberts

Via vergelijkingssite degoedkoopstenotaris.nl : Hoestra & Partners te Zwolle uitgekozen obv beloftes: "all-in prijs, dus komt u niet voor verrassingen te staan + geen voorwaarden waar we rekening mee dienden te houden"
Helaas; de prijs bleek verre van all-in. Doordat de notaris enkele dagen voor de overdracht het geld van de hypotheek in huis haalt kregen wij de renterekening hiervoor rauw op ons dak. Daarnaast werd de rente over de waarborgsom (enkele weken) en de koopsom achtergehouden voor eigen gewin.
We hebben de notaris gevraagd zich aan zijn beloftes te houden (de kosten van deze wel zeer onaangename onverwachte verrassingen vergoeden) maar deze sluit dan botweg het dossier en beweerd dat er vooraf geen afspraken zijn gemaakt over een rentevergoeding.
Wij vinden dit niet eerlijk en dat er wel degelijk hierover een afspraak was: "all-in tarief en dus geen verrassingen + geen voorwaarden waar we rekening mee dienden te houden"!
Waar is de betrouwbaarheid van de notaris gebleven?

Gemaakte beloftes nakomen en dus Alle kosten van deze wel zeer onaangename onverwachte verrassingen vergoeden.

Wij vinden dat Hoekstra & partners notarissen hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hoekstra & partners notarissen?