Klacht Hoesjemaken.nl: Geen bestelling ontvangen

Klachtnummer
# 365675
Gebruiker
R
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een week na het plaatsen van de bestelling nogsteeds niks ontvangen. Was bedoeld voor Moederdag, inmiddels is die voorbij en heb ik geen kadootje in huis gehad.
Ik hoop dat jullie met een gepaste oplossing komen want ik wil het hoesje alsnog ontvangen! En graag zo snel mogelijk.

De oplossing

Graag een nieuw hoesje, dat wel snel binnenkomt.

1 reactie

  1. Auteur
    R
    Datum
    2 weken later. Geen reactie van hoesjemaken.nl en ooo geen product

Ook een klacht indienen over Hoesjemaken.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen