Klacht Hoesjemaken.nl: wel betaald niet gekregen

Klachtnummer
# 93199
Gebruiker
tamara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

10 jan hoesje besteld en betaald via ideal verder nooit meer iets van gehoord zou 1-3 werkdagen duren voor levering. Op email word ook niet gereageerd. Ik heb het hoesje morgen nodig voor cadeau maar vrees dat ik met lege handen aan moet komen en naar mn geld kan fluiten.

De oplossing

Levering morgen of geld terug.

1 reactie

  1. Auteur
    Hoesjemaken.nl
    Datum
    Contact gehad met de klant. Wij hebben haar op basis van mail en contactformulier op 12 en 16 januari een mail gestuurd dat haar bestand witte delen had en of dat akkoord was, danwel dat zij een nieuw bestand zou willen aanleveren. Helaas heeft de klant beide mails gemist. Nadat we de mail voor de derde keer verzonden hadden, heeft de klant aangegeven met het wit akkoord te gaan. Het hoesje is dezelfde dag nog aan de klant verzonden.

Ook een klacht indienen over Hoesjemaken.nl?