Klacht Hoesjesale.com: Geen reactie op mail naar adres: [verwijderd door moderator] (adres niet kan worden gevonden)

Klachtnummer
# 415443
Gebruiker
Bert#51
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Mail verzonden naar hoesjesale.com:
Ik wil de Samsung Galaxy A70 Hoesje Mobiele Telefoon Patroon Hoes Echt Leer Anti-Fall Sale retourneren die ik 18 december 2019 bij Hoesjesale hebt besteld. Ik kwam er pas later achter dat het hoesje uit China kwam waardoor het pas op 7 januari 2020 thuis werd afgeleverd. Omdat ik op 16 december 'n nieuwe Samsung A70 heb ontvangen van Hollands Nieuwe wilde ik snel 'n hoesje hebben voor de bescherming van mijn nieuwe telefoon. Mijn vorige telefoon is/was 'n Samsung Note 4 waarbij ik 'n Wallet Cover als bescherming had. Die was altijd goed bevallen en vandaar dat ik snel wederom 'n Wallet Cover voor de A70 heb besteld bij GSMPUNT.NL. Derhalve wil ik de Samsung Galaxy A70 Hoesje Mobiele Telefoon Patroon Hoes Echt Leer Anti-Fall Sale retourneren en mijn 26 euro teruggestort hebben op mijn rekening.

De oplossing

Dat men contact met mij opneemt via [verwijderd door moderator]
Heb al meerdere keren getracht met hun te mailen echter zonderresultaat.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hoesjesale.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hoesjesale.com?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen