Klacht Hoesjesale.com: Geen reactie op mail naar adres: [verwijderd door moderator] (adres niet kan worden gevonden)

Bert#51

Mail verzonden naar hoesjesale.com:
Ik wil de Samsung Galaxy A70 Hoesje Mobiele Telefoon Patroon Hoes Echt Leer Anti-Fall Sale retourneren die ik 18 december 2019 bij Hoesjesale hebt besteld. Ik kwam er pas later achter dat het hoesje uit China kwam waardoor het pas op 7 januari 2020 thuis werd afgeleverd. Omdat ik op 16 december 'n nieuwe Samsung A70 heb ontvangen van Hollands Nieuwe wilde ik snel 'n hoesje hebben voor de bescherming van mijn nieuwe telefoon. Mijn vorige telefoon is/was 'n Samsung Note 4 waarbij ik 'n Wallet Cover als bescherming had. Die was altijd goed bevallen en vandaar dat ik snel wederom 'n Wallet Cover voor de A70 heb besteld bij GSMPUNT.NL. Derhalve wil ik de Samsung Galaxy A70 Hoesje Mobiele Telefoon Patroon Hoes Echt Leer Anti-Fall Sale retourneren en mijn 26 euro teruggestort hebben op mijn rekening.

Dat men contact met mij opneemt via [verwijderd door moderator]
Heb al meerdere keren getracht met hun te mailen echter zonderresultaat.

Wij vinden dat Hoesjesale.com hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hoesjesale.com?