Klacht Hoesjesonlinestore.nl: Bedrogen

Klachtnummer
# 116590
Gebruiker
roomsoesjee
Datum
0 reacties

Details

De klacht

Ik heb op 16 juni een bestelling geplaatst op hoesjesonlinestore.nl
Het is vandaag inmiddels 1 juli en ik heb nog steeds niks ontvangen.
Wel heb ik al betaald voor mijn bestelling via iDEAL.
Het gevolg: II ben mijn geld kwijt.
Ik heb al 2 keer gemaild naar hun email.
De eerste keer kreeg ik als antwoord dat mijn bestelling 29 juni verzonden zou worden.
Op de tweede mail heb ik nog geen antwoord gekregen.

De oplossing

Ik zou graag het product zo snel mogelijk willen ontvangen of mijn geld terug.

Bedrijf status

Bedrijf status

Bedrijf
Status

Wij vinden dat Hoesjesonlinestore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

0 reacties

Ook een klacht indienen over Hoesjesonlinestore.nl?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen