Klacht Hoesjesonlinestore.nl: GEEN VERZENDING, ONDANKS DAT ER VOORRAAD IS VOLGENS DE SITE: KLACHT HOESJESONLINESTORE.NL

Unawekla

Ik heb 30/11 3xVGA Splitterkabels besteld & betaald via Ideal.

Volgens de site is het product op voorraad en volgens de regels die bij verzending staan beschreven worden artikelen die op voorraad zijn en voor 17:00 besteld zijn dezelfde werkdag nog verzonden.

Inmiddels is het 5 werkdagen na mijn bestelling en heb ik nog niets ontvangen behalve een mail 2dagen na bestelling
(Die mail kwam als antwoord op mijn mail dat ik niet begreep waarom het al 2dagen duurde terwijl ze zulke snelle levering beloofde.)

Dat betekent dus dat ik al een week moet wachten op een artikel dat volgens hun eigen site op voorraad is.

Dat is voor mij absoluut onacceptabel en ik wens gewoon graag optijd en zonder smoesjes de producten geleverd waarvoor ik heb betaald

geld terug of alsnog de voor betaalde goederen

Wij vinden dat Hoesjesonlinestore.nl hier je klacht op moet lossen! Jij ook? Doe een oproep via Social Media!

Ook een klacht indienen over Hoesjesonlinestore.nl?